my feelings for you have always been free

Avicii - Globen 2/3 2012

Ja, den 2/3 är det dags för Aviciis fett stora spelning i Globen. Jag har, precis som de flesta andra av mina kompisar, planerat att infinna mig i Globen just denna kväll. Vi har köpt biljetter, planerat att åka upp till sthlm någon dag innan och stanna någon dag extra. Allt för att få andas in så mycket som möjligt av huvudstaden och allt som hör till. En helg-weekend i Sthlm med shopping, restaurangbesök och trevligt umgänge låter inte fel! Jag ska ta mig tid att träffa mina kusiner och ta igen allt som man missar när man bara träffas 1-3 gånger om året.
Detta är bara en av de flera saker 2012 som jag har att se fram emot, hoppas detta år (som dock inte börjat så bra) blir freakin' awesome :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0