biatch


Vill ni veta vad som provocerar mig? Tjejer som startar bloggar och hänger ut sig själva så grovt så det är sorgligt. Skriver om allt som liksom inte passar sig, för att känna pengar genom sin blogg. Hur kan man känna sig så ointressant så man måste skriva saker som egentligen bara får dig att verka smutsig, äcklig och enligt mig totalt ointressant, med en vision om att om du skriver om dig själv, det som intresserar dig och det som gör dig glad så kommer ingen tycka att du är intressant. Hur kan man få så låg självkänsla så man tror att det är okej att hänga ut sig själv?
Sen allt som kommer efter, detta är ju inte något som bara försvinner. Du kommer alltid finnas ute på nätet, söker någon på ditt namn så kommer du alltid komma upp med det där. Det blir vanligare och vanligare att arbetsgivare söker upp jobbsökande på nätet. Okej, lev i nuet eller vafan ni kommer tänka nu, men nej. Detta är så jävla stört, ba: nej alltså jag är inte sån här i verkligheten jag vill bara ha pengar. Eh, okej, det skulle aldrig falla mig in att visa halva brösten för pengar..? Eller?
Tappa hoppet på vad du vill, men aldrig på dig själv.
Jag fattar icke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0