jag heter ebba

Heeej allesammans, jag tänkte berätta lite om mig själv, ni vet ju i princip ingenting om mig.
Jag och Cornelia har alltså den här bloggen, vi startade den i helgen och jag måste säga att det är jätteroligt att så många hittat hit redan. Jaja,
jag heter då Ebba och jag går i nian på Samskolan, i höst kommer jag antingen gå på Sigrid Rudebecks eller Samskolan, vi får se helt enkelt.
Ända sedan jag var en liten rödlockig sprallig tjej så har jag älskat att sjunga, har växt upp med mycket musik och det har säkert varit viktigt och bidragit till att jag är relativt musikalisk. Jag har spelat in några låtar i studio, kanske kommer ni få lyssna på det någon gång hehe.
Jag har även ridit sedan jag var jätteliten men när jag förra året kom till den punkten att jag inte utvecklades mer på ridskola och jag inte ville ha en egen häst så tog det stop och jag la av helt.
På helgerna gillar jag att ha det nice :P.. Ni kommer märka vad jag gör på helgerna eftersom jag ofta tar jättemycket bilder då.
När jag blir, ermh, några år äldre så ska jag gifta mig med Seth Cohen typ, det är nog det ända som liksom är bestämt.
Det finns säkert något mer ni vill veta, isåfall, fråga i frågelådan till vänster!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0